donderdag 15 september 2016

WEE Candelight







Hallodidokie allemaal,

Gisterenavond zag op FB zo'n schattige digi voorbij komen van Wee stamps...
Natuurlijk deze maar gelijk gekocht, kon m niet weerstaan...lol... so cute...
Ook de andere digi van Wee "Mr Frosty" heb ik gekocht maar eerst laat ik jullie deze digi "candelight" zien. Ingekleurd met ZIG clean color real brush stiften.

Na het inkleuren heb ik de randen geblend met distress inkt "peacock feathers"

Daarna nog spatjes erop gespat met Acryl fluid van Daler Rowney (gekocht bij de Craftoij in Ede).
Mooi dun acrylverf in een potje met pipetje, dus makkelijk te doseren.
Erop gespat met de Tim Holtz distress splatter brush, handig ding:)

(Als je de spatje niet zo goed ziet... even dubbelklikken op de foto en deze wordt vergroot weergegeven op je computerscherm)


Hieronder zie je de gebruikte kleurtjes ZIGs:


De schuine streep is een stempel van Het ScrapbookAtelier "border streep"

Dat was mijn blogpost voor deze keer.

Groetjes Aletta

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart met een schitterende afbeelding die je prachtig hebt ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.