donderdag 10 november 2016

2 kaarten "a la Miranda"

Hallo...

Wat blijft deze techniek toch leuk om te doen...
2 kaaren gemaakt met Amsterdam acrylverf op de gelli plate
in combinatie met diverse stencils en stempels.. en panpastels...
hier en daar ook nog de potloden erbij gepakt..


Achtergrond stencil: Tornado van Andy Skinner
en de bubbeltjes stencil van Crealies.
Vlinder stempel van Magenta
tekst is van Darkroomdoor uit de set DreamCatcher



Diverse stempels van DarkroomDoor, Carabella en Magenta gebruikt
en de tekst is van het ScrapbookAtelier.
Op de onderste kaart ook nog een embossingfolder gebruikt, de snowfall van Sheena (mijn favoriete embossingfolder.. lol..)

Fijne dag allemaal !

Groetjes Aletta

ps... er liggen nog genoeg achtergrondjes klaar voor gebruik... dus... ik heb geen last van verveeleritus... haha... lol..... 
en zie het stencil rechtsonder... daar heb ik de bovenste kaart mee gemaakt...







3 opmerkingen:

  1. Je kraarten zijn prachtig, Aletta! Het was ook een hele leuke en gezellige workshop.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet geloof ik toch maar eens aan de gelli-plate. Wat een prachtkaarten!! Met die geweldige achtergrondjes kun jij wel even vooruit, ze zijn zo mooi dat ze niet veel extra's nog nodig hebben. En verveeleritus.. dat kennen we hier ook niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.