zondag 1 oktober 2017

ArtJourney #83 "alles is rond"

Een hele goede zondagmorgen allemaal,

Het is alweer de 1e van de maand, wat gaat de tijd toch snel.

Tijd voor de nieuwe maandelijkse uitdaging bij Art Journey en deze keer willen we graag CIRKELS zien want de uitdaging is "alles is rond"..

Een hele leuke uitdaging waar je alle kanten mee op kan en dat zie je dan ook terug in de prachtige voorbeelden van mijn mede-dt leden van Art Journey.

http://artjourneydesign-team.blogspot.nl/2017/10/ajc-83-alles-is-rond-round-and-round.html?spref=fb
https://www.facebook.com/groups/1096696760427075/

Deze kaart heb ik ter inspiratie gemaakt voor deze uitdaging, doen jullie (weer) gezellig met ons mee deze maand.


En heb je mijn cirkels gespot?
Er zitten er heel veel... in de achtergrond.

Ben benieuwd wat jij er voor moois van maakt?

Natuurlijk 1 grote voorwaarde, wel stempels van ARTJOURNEY gebruiken:)

Fijne zondag!

Groetjes Aletta


2 opmerkingen:

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.